4.3 Google-reviews
 
[Update 17-05-2021]

Update Coronavirus

Onze winkels zijn weer open!

Je kan bij ons weer binnenlopen zonder een afspraak te maken. We zien er naar uit jullie weer te ontvangen in onze winkel in Leeuwarden. We zorgen ervoor dat je veilig en verantwoord bij ons kunt winkelen volgens de richtlijnen van het RIVM.

Richtlijnen voor het winkelen

Volgens de richtlijnen van het RIVM maken we graag van je bezoek een fijn en bovenal veilig bezoek. We vragen je dan ook bij je bezoek rekening te houden met de onderstaande regels:

  • Draag een mondkapje tijdens je bezoek
  • Kom zoveel mogelijk alleen of met zijn tweeën. 
  • Desinfecteer je handen bij binnenkomst
  • Hou rekening met de 1,5 meter afstand.

Bij klachten verzoeken we je thuis te blijven en je bezoek aan onze winkel uit te stellen.

Webshop

Wij stellen samen met onze vervoerders alles in het werk om jouw bestelling op de vermelde leverdatum te bezorgen. Helaas kan door extra drukte in onze webshop en bij onze vervoerders de levertijd vertraagd zijn. Zodra jouw bestelling klaar staat voor verzending en wordt overgedragen aan de vervoerder, ontvang je een Track & Trace code waarmee de zending kan worden gevolgd. We willen je vragen dit bericht af te wachten alvorens contact op te nemen met onze klantenservice. 

Levertijden bestellingen

Het coronavirus heeft helaas invloed op de meubelindustrie wereldwijd. Veel fabrieken werken op halve kracht. Daarnaast zijn de containers om de producten in te verschepen momenteel schaars. Dit betekent dat wanneer de producten klaarstaan om naar Nederland verscheept te worden, er niet altijd een container beschikbaar is. Ook worden havens overgeslagen door vrachtschepen omdat er te weinig handel is. Meerdere factoren hebben dus invloed op de levertijden van onze artikelen.

Uiteraard doen wij er alles aan om je zo goed mogelijk te informeren, maar door bovengenoemde factoren is het vaak lastig om een exacte levertijd door te geven. Wij geven je daarom een indicatie wanneer wij het artikel verwachten binnen te krijgen en passen deze aan zodra wij meer duidelijkheid hebben. De indicatie van de levertijd vermelden wij ook op onze website bij het betreffende artikel. Houd de leverweken op de website daarom goed in de gaten, deze kunnen namelijk wijzigen!

Bereikbaarheid klantenservice

Het is op dit moment extreem druk in onze webshop en draait onze telefooncentrale over uren. Het kan hierdoor zijn dat je in een lange wachtrij terecht komt. Heb je specifieke vragen, bijvoorbeeld over je bestelling? Neem dan via de email contact op met onze klantenservice, waar onze medewerkers voor je klaar staan. Wel is het mogelijk dat ook hier de reactietijd enkele dagen langer is dan gebruikelijk. 
 
We vragen hiervoor je begrip. Wij zijn ontzettend trots op al onze medewerkers die klaarstaan in de winkels om alle klantwensen te realiseren en bedanken ook jou als klant voor je vertrouwen in Xenario in deze onzekere tijd.
 
Team Xenario.
 
We blijven de informatie die beschikbaar komt via het RIVM en de GGD nauwgezet volgen en zullen hiernaar handelen. Indien nodig wordt deze pagina geüpdatet. 
To Top